04/29/2024
Canon EOS R6 II

بررسی Canon EOS R6 II: هیبریدی به تازگی بهتر شده است

حکم 

EOS R6 II نسبت به R6 اصلی که قبلاً طرفداران زیادی داشت، پیشرفت‌های ارزشمندی دارد. عکاسی پشت سر هم عالی است، فوکوس خودکار بسیار موثر است، عملکرد در نور کم فوق‌العاده است و افزایش وضوح جزئی به 24 مگاپیکسل مورد استقبال قرار می‌گیرد. با این حال، سیستم IBIS 8 استاپ به هیچ وجه تضمینی برای گرفتن عکس‌های واضح نیست، و R6 II برای یک دوربین هیبریدی فول فریم 24 مگاپیکسلی بسیار گران به نظر می‌رسد.

 

آیا باید Canon EOS R6 II بخرم؟

آن را بخرید اگر…

CANON EOS R6 II_2

شما در حال حاضر در سیستم RF Canon هستید
EOS R6 II یک دوربین دوم عالی در کنار EOS R5 یا R3 یا ارتقاء یافته از EOS RP یا EOS R خواهد بود. توصیه کردن R6 II به عنوان یک ارتقاء از EOS R6 اصلی دشوارتر است زیرا آن دوربین در حال حاضر تقریباً به خوبی این دوربین است.

شما زیاد نگران قیمت نیستید
EOS R6 II یک دوربین عالی برای کارکردن و استفاده است، و همچنین می‌تواند عکس‌ها و فیلم‌برداری زیبایی داشته باشد. فوکوس خودکار عالی است و اگرچه نمی‌توانیم ادعای IBIS 8 مرحله‌ای Canon را مطابقت دهیم، اما همچنان یکی از سیستم‌های تثبیت‌کننده بهتر در دوربین‌های فول فریم است.

شما هم عکس و هم فیلم می گیرید
EOS R6 II برای هر دو به یک اندازه قابلیت دارد. بهتر از این، می‌توانید به سرعت از طریق اهرم روی صفحه بالا از عکس‌های ثابت به ویدیو تغییر دهید، و این یک انتقال واقعاً ساده است. فوکوس خودکار هوش مصنوعی در هر دو حالت به یک اندازه کارآمد است و رنگ و تونال آن نیز به همان اندازه جذاب است.

آن را نخرید اگر…

شما دوست دارید ارزش پول خود را بدست آورید
در زمان نگارش این مقاله، EOS R6 II حدود 500 دلار بیشتر از رقبای خود قیمت دارد و به همان اندازه که هست، این مقدار قابل توجهی است. پول نقد دوربین خوبی است، اما رقبای آن هم همینطور. گرفتن و عکاسی با آن خوب است، اما ممکن است دوربین های رقیب حس ارگونومیک تری داشته باشند. شما باید واقعاً آن را دوست داشته باشید تا ارزش بیشتری داشته باشد.

شما قبلاً روی سیستم دیگری سرمایه گذاری کرده اید
R6 II ممکن است در حال حاضر مزایای فنی خاصی نسبت به دوربین فعلی شما داشته باشد، اما ممکن است در سال آینده – یا ماه آینده – زمانی که شما سازنده فعلی یک دوربین جدید عرضه می کند. به Lumix S5 II جدید نگاه کنید، اکنون با فوکوس خودکار تشخیص فاز – اکنون تمام سرمایه گذاری L-mount شما دوباره هوشمندانه به نظر می رسد، درست است؟

شما بیشتر به عکس‌برداری علاقه دارید تا ویدیو
EOS R6 II یک دوربین هیبریدی عالی است – گران، اما عالی. اما اگر بیشتر کار شما عکاسی عکس است، آیا ترجیح نمی‌دهید برای رزولوشن یکسان کمی کمتر بپردازید یا برای وضوح بسیار بالاتر کمی بیشتر (نه خیلی بیشتر) بپردازید؟ اگر فقط گهگاهی فیلم می گیرید، نیازی به دوربینی ندارید که برای کاربران ویدیو طراحی، بهینه و قیمت گذاری شده باشد.

منبع : techradar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس کپتچا گوگل مورد نیاز است که تابع گوگل است سیاست حفظ حریم خصوصی و شرایط استفاده.