04/29/2024
Xiaomi Poco F3

بررسی شیائومی پوکو F3

حکم

 

Poco F3 با عملکرد پیشرو در کلاس، صفحه نمایش فوق العاده روشن و روان، و طراحی مرتب، ممکن است شما را مجبور کند که در آینده قابل پیش بینی از پرچمداران خود چشم پوشی کنید. فقط یک دوربین متوسط ​​و حرکات معمول MIUI، یک معامله برجسته را تهدید می کند.

بخر اگر …

شما بیشترین ضربه را با قیمت متوسط ​​می خواهید
Poco F3 عملکرد فوق العاده ای را در قبال پول ارائه می دهد. به لطف چیپست اسنپدراگون 870 و 6 یا 8 گیگابایت رم سریع، برای اکثر کارها در فاصله نزدیکی از جدیدترین تلفن های پرچمدار قرار می گیرد.

شما یک گیمر با بودجه هستید
این فقط Snapdragon 870 نیست که Poco F3 را برای گیمرهای کم هزینه عالی می کند – همچنین دارای صفحه نمایش AMOLED روشن و 120 هرتزی با نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتز شگفت انگیز. مجموعه مناسبی از بلندگوهای استریو را اضافه کنید و در بهشت ​​بازی‌های موبایلی خواهید بود.

شما دوست دارید صفحه اصلی خود را تغییر دهید
MIUI همه چیز را درست انجام نمی دهد، اما فروشگاه تم های آن یکی از نرم ترین ابزارهای سفارشی سازی را ارائه می دهد. اگر دوست دارید به تلفن خود ظاهری شخصی و در عین حال صیقلی ببخشید، Poco F3 می تواند دستگاه ایده آلی برای شما باشد.

آن را نخرید اگر…

شما برای یک دوربین مناسب بیش از هر چیز ارزش قائل هستید
دوربین Poco F3 بد نیست، اما می‌توانید در قبال پول بهتر عمل کنید. گوشی‌هایی مانند Pixel 4a، Samsung Galaxy A52 5G، و حتی Xiaomi Mi 11 Lite همگی با پولی مشابه، عملکرد دوربین را در اولویت قرار می‌دهند.

عکس های فوق عریض زیادی می گیرید
با توجه به دوربین، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض Poco F3 واقعاً اصلاً خوب نیست. اگر تعداد زیادی عکس از منظره بزرگ‌نمایی می‌کنید، با Pixel 4a یا Samsung Galaxy A52 5G وضعیت بهتری خواهید داشت.

نرم‌افزار خود را تمیز و درجه یک دوست دارید
MIUI بسیار سریع و قابل تنظیم است، اما نسبتاً درهم و برهم است. در اینجا مجموعه کاملی از نرم افزارهای bloatware وجود دارد، به غیر از چندین عنصر UI گیج کننده یا کاملاً تحریک کننده.

منبع : techradar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس کپتچا گوگل مورد نیاز است که تابع گوگل است سیاست حفظ حریم خصوصی و شرایط استفاده.