04/28/2024
Samsung Galaxy A53

بررسی سامسونگ گلکسی A53

جذاب اما کند

 

حکم

سامسونگ گلکسی A53 یک گوشی جذاب با صفحه‌نمایش خوش‌نظر و دوربین‌های چشمگیر نسبت به قیمت، ارزش کلی خوبی را برای پول ارائه می‌کند. اما با شارژ کند و عملکرد لکنت آن، برای همه مناسب نیست.

طرفداران

  • +دوربین های خوب نسبت به قیمت
  • +طراحی جذاب
  • +صفحه نمایش خوش ظاهر

منفی

  • -کند شارژ می شود
  • -آهسته برای پیمایش
  • -عمر باتری می تواند بهتر باشد

بررسی دو دقیقه ای

شما در شرف دیدن تعداد زیادی از دو صفت مختلف هستید: “جذاب” و “آهسته”. در حین انجام آزمایش این بررسی سامسونگ گلکسی A53، متوجه شدیم که بسیاری از جنبه‌های این گوشی را می‌توان به راحتی با یکی از این دو صفت توصیف کرد.

A53، برای همه مقاصد، یک نسخه Lite از Samsung Galaxy S22 است. سامسونگ آن را اینطور نمی نامد، اما برای ما منطقی است زیرا سری گلکسی A معمولا بسیاری از ویژگی های گلکسی اس را به قیمت پایین تری می رساند. A53 نمونه ای عالی از بهترین گوشی سامسونگ در بسته بندی مقرون به صرفه تر است.

مانند اعضای خانواده گلکسی S22، A53 نیز صفحه نمایش جذابی دارد. در واقع، از آنجایی که S22 و A53 ​​دارای وضوح و نرخ تازه سازی یکسان هستند، تنها با تفاوت 0.1 اینچی در اندازه صفحه نمایش، تصور می کنیم که اکثر مردم قادر به تشخیص A53 از گلکسی S22 پلاس بزرگتر بدون مقایسه هر دو نخواهند بود. گوشی ها کنار هم

این امکان وجود دارد که A53 بهترین تجربه دوربینی را که می‌توانید با یک گوشی با این قیمت دریافت کنید، ارائه می‌کند – چهار دوربین پشتی آن با فهرست طولانی از حالت‌های عکاسی و فیلم‌برداری ترکیب می‌شوند که سامسونگ ارائه می‌کند تا به شما امکان می‌دهد عکس‌های شگفت‌انگیزی جذاب بگیرید.

 

نمونه های دوربین

 

Samsung Galaxy A53 battery life

سامسونگ گلکسی A53 دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که در قسمت بزرگی قرار دارد، هرچند می بینیم که تعداد زیادی از میان رده ها این نوع نیرو را دارند. با این حال، در اینجا مفید است، زیرا اتصال 5G و صفحه نمایش روشن به تمام انرژی لازم نیاز دارند.

در عمل، متوجه شدیم که تلفن تقریباً یک روز بین شارژ دوام می آورد. اگر از این وسیله کم استفاده کنیم، می‌توانیم عمر باتری کمی بیشتر داشته باشیم – یا اگر زمان زیادی را صرف عکس‌برداری یا استفاده از دستگاه برای ناوبری کنیم، کمتر از آن استفاده کنیم. اما یک روز کامل استفاده، یک چهره خوب برای پارک توپ است.

اگرچه یک روز استفاده بد نیست، تلفن های میان رده اغلب عمر باتری فوق العاده ای دارند، بنابراین A53 کمی محدود به نظر می رسد. فقط چند روز بود که تقریباً در حین بیرون رفتن برق تمام شد، اما همین کافی بود تا احساس نگرانی از باتری به ما بدهد.

متأسفانه، شارژ کامل این گوشی به زمان دردناکی نیاز دارد. در دنیایی با گوشی‌های هوشمند شارژی 80 وات و 120 واتی با بودجه فوق‌العاده، 25 وات گلکسی آن را کاهش نمی‌دهد.

در آزمایش ما، بیش از دو ساعت طول کشید تا تلفن از حالت خالی به پر شود – این برای شارژ سریع صبح زود قبل از کار بسیار طولانی است، اما آنقدر طولانی نیست که شارژ یک شبه را توجیه کند، مگر اینکه بخواهید به باتری خود آسیب زیادی وارد کنید. زمان.

  • امتیاز باتری: 2/5

کارت امتیازی بررسی سامسونگ گلکسی A53

ویژگی های یادداشت رتبه بندی
طرح این یک گوشی هوشمند جذاب است، تا زمانی که یکی از گزینه های رنگارنگ تر را خریداری کنید. 4/5
نمایش دادن Samsung Galaxy A53 یکی از بهترین نمایشگرها را در سطح قیمتی خود دارد. 4/5
کارایی این گوشی نسبت به قیمتش به طرز دردناکی کند است و اگر به یک گوشی سریع نیاز داشته باشید می تواند منجر به ناامیدی شود. 2/5
دوربین گلکسی A53 نسبت به قیمتش برای عکاسی عالی است. 3.5/5
باتری عمر باتری A53 دقیقاً تأثیرگذار نیست، اما سرعت شارژ آن کاملاً آزاردهنده است. 2/5
نرم افزار رابط کاربری One UI سامسونگ بسته به سلیقه نرم افزاری شما شما را تحت تاثیر قرار می دهد یا آزارتان می دهد. 3.5/5
ارزش سامسونگ گلکسی A53 مشخصات فوق‌العاده‌ای را نسبت به قیمتش در بخش‌های خاص به شما ارائه می‌دهد، اما در بخش‌های دیگر ضعیف‌تر از رقبا است. 3.5/5

آیا باید سامسونگ گلکسی A53 را بخرم؟

Samsung Galaxy A53_3

بخر اگر …

 

شما برای شبکه های اجتماعی عکس می گیرید

Samsung Galaxy A53 عکس‌های روشنی می‌گیرد که ویرایش آنها در بسته‌های آماده اینستاگرام یا یوتیوب به زمان کمی نیاز دارد. این برای عکس های ماکرو به همان اندازه که برای سلفی ها یا ویدیوها صادق است.

می خواهی چشم بکشی

معمولاً برای جلب چشم ها در مهمانی به یک تلفن تاشو نیاز دارید – در مورد گوشی های گلکسی گلکسی A53 یا گلکسی آبی رنگ که به اندازه کافی جذاب هستند که انبوهی از تحسین ها را به خود جلب کنند، چنین نیست.

شما ویدیوهای زیادی را تماشا می کنید

اگر نتفلیکس، پرایم ویدیو یا یوتیوب پرکاربردترین اپلیکیشن شما هستند، صفحه نمایش زیبای گلکسی کاملاً مکمل عادات استفاده شما خواهد بود.

 

 

آن را نخرید اگر…

شما یک گیمر موبایل هستید

سامسونگ گلکسی A53 توانایی رقابت با سایر گوشی‌های میان‌رده در بخش عملکرد را ندارد، و این باعث می‌شود که آن را برای بازی در سطح پایین‌تری قرار دهد.

شما نیاز به شارژ سریع دارید

دو ساعت شارژ کامل برای هر گوشی هوشمندی در سال 2022 بسیار کند است و اگر به جلسات تغذیه سریع خود علاقه دارید، نمی‌توانیم A53 را توصیه کنیم.

شما به یک ابرقهرمان باتری نیاز دارید
برخی از گوشی های میان رده و مقرون به صرفه با یک بار شارژ می توانند بیش از دو روز دوام بیاورند. نه سامسونگ گلکسی A53، که به طور کلی حدود یک روز برای شما دوام می آورد.

منبع : techradar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس کپتچا گوگل مورد نیاز است که تابع گوگل است سیاست حفظ حریم خصوصی و شرایط استفاده.