04/19/2024
Nothing Phone 1

بررسی ناتینگ فون 1

حکم

در ابتدا، جذابیت Nothing Phone 1 به طراحی برجسته و قدرت داستان آن بستگی دارد. این شرکت به وضوح از اولین محصول خود درس هایی آموخته است و سطح جلای اعمال شده در Phone 1 فراتر از انتظارات است، در حالی که ویژگی های منحصر به فرد مانند پشت شفاف و نورپردازی گلیف آن با تازگی و عملکرد به گونه ای ترکیب می شود که در اکثر تلفن های دیگر وجود ندارد.

طرفداران

  • +تجربه کاربری Clean Nothing OS مبتنی بر اندروید
  • +طراحی شفاف سرگردان و نورپردازی گلیف
  • +تعادل قیمت / عملکرد خوب

منفی

  • -رابط کاربری نیاز به اصلاح دارد
  • -چیپست قدیمی تر و میان رده ممکن است برخی از آنها را به تعویق بیندازد
  • -عمر باتری فوق العاده

بررسی دو دقیقه ای

با خواندن این مطلب، یا در اینجا کنجکاو می شوید که Nothing کیست و تلفن 1 در مقایسه با پیشنهادات شناخته شده تر، چه چیزی را روی میز می آورد، زیرا قبلاً نام آن را نشنیده اید یا قبلاً از آن مطلع شده اید. داستان استارت آپ مستقر در لندن و وجود Phone 1، تعجب است که چگونه پرورش سریع استعداد و هیاهوی این شرکت هنگام تقطیر در تلفن هوشمند آشکار می شود.

Phone 1 دومین محصول فیزیکی است که در مدت کوتاهی خود منتشر شد و پس از ایربادهای بی سیم واقعی Ear 1 در سال 2021 و قبل از هدفون های بی سیم Nothing Ear (Stick) که در اکتبر 2022 وارد شدند.

آن جوانه‌های افتتاحیه، لحن را برای نوع محصولاتی که شرکت آرزوی ساخت آن را دارد، تعیین می‌کند و زیبایی‌شناسی طراحی واضحی را هم برای برند و هم برای کالاهای آن تعریف می‌کند که به Phone 1 و فراتر از آن منتقل شده است.

پیش از راه‌اندازی، کارل پی، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران Nothing (از شهرت وان پلاس) در اوایل توسعه Phone 1 اظهار داشت که این تلفن برای کمک به تزریق لذت به بازار تلفن همراه ساخته شده است. پس آیا هدف خود را برآورده می کند؟

اکنون که Phone 1 آمده است، به وضوح با استفاده از چیزی بیش از یک چک لیست از ویژگی های me-too ساخته شده است. با طراحی عقب بر خلاف هر چیز دیگری در بازار، عملکرد – مانند نورپردازی Glyph Interface در پشت آن – که جذابیت و هوس را ارائه می دهد، و در غیر این صورت یک جفت نرم افزاری و سخت افزاری کامل و توانا را ارائه می دهد.

مطمئناً، دوربین‌ها در کلاس پیشرو نیستند و عمر باتری چیزهایی را برای شما به ارمغان می‌آورد، اما در سطح فنی، بیش از آن می‌تواند به عنوان همراه روزمره شما خدمت کند و بسیار جالب‌تر است. عملاً از هر تلفن دیگری در حدود قیمت خود.

NOTHING PHONE 1 قیمت و در دسترس بودن

  • از 399 پوند / 469 یورو / 749 دلار استرالیا شروع می شود
  • فروش رسمی از 21 جولای 2022
  • انتشار ایالات متحده بعید است

هیچ چیز گوشی Phone 1 را در 12 ژوئیه 2022 رونمایی نکرد و فروش رسمی این گوشی در 21 جولای در سراسر بریتانیا، اروپا، هند، ژاپن، هنگ کنگ و استرالیا آغاز شد.

قبل از راه‌اندازی، این شرکت قول داده بود که انتشار آن در ایالات متحده در تاریخ بعدی دنبال شود، اما نمی‌توانست مشخص کند چه زمانی، ناسازگاری با جنبه‌های مختلف شبکه تلفن همراه ایالات متحده، چیزی را مجبور به تجدید نظر در برنامه‌های انتشار Phone 1 نکرده است. .

به سرعت به اکتبر 2022 ادامه دهید و این شرکت فاش کرد که اکنون در حال مذاکره مستقیم با شرکت های مخابراتی ایالات متحده است برای آوردن یک دستگاه در منطقه، اگرچه Phone 1 به صراحت دستگاه ذکر شده نیست (پیشنهاد می کند که تلفن بعدی Nothing در عوض با ایالات متحده سازگار باشد).

در مورد قیمت، Nothing Phone 1 در سه نوع حافظه رم/حافظه موجود است: 8 گیگابایت / 128 گیگابایت، 8 گیگابایت / 256 گیگابایت، و 12 گیگابایت / 256 گیگابایت. با قیمت 399 پوند / 469 یورو / 749 دلار استرالیا، 449 پوند / 499 یورو / 799 دلار استرالیا و 499 پوند / 549 یورو / 899 دلار استرالیا. این قیمت‌ها در بریتانیا تقریباً به 475، 530 و 590 دلار در ایالات متحده تبدیل می‌شوند.

Nothing Phone 1_1
قبل از انتشار، به تعدادی از طرفداران مشتاق این فرصت داده شد تا برای تعداد محدودی از 100 دستگاه حکاکی شده از طریق پلت فرم مزایده StockX، حتی قبل از اینکه نکات ظریف سخت افزار و نرم افزار تلفن عمومی منتشر شود، مناقصه بدهند. .برخی از این مناقصه گران بنا به گزارش ها بیش از 3000 دلار / 2500 پوند / 4300 دلار استرالیا برای امتیاز این که جزو اولین کسانی باشند که تلفن 1 دارند، پرداخت کردند.به طور جداگانه، Nothing همچنین یک سیستم دعوت ایجاد کرد (بر خلاف سیستمی که شرکت سابق Pei برای OnePlus One اصلی استفاده کرده بود. ) به افرادی که دعوتنامه دارند می‌توانند به فهرست انتظار بپیوندند تا جزو اولین کسانی باشند که تلفن 1 را پیش‌سفارش می‌کنند.قبل از انتشار عمومی آن در 21 ژوئیه 2022 – مشابه Ear 1 – هیچ چیز همچنین میزبان کیوسک های پاپ آپ در چندین مکان از جمله لندن بود، جایی که طرفداران علاقه مند می توانستند به طور دستی با دستگاه استفاده کنند و حتی یکی را در محل انتخاب کنند.هیچ چیزی متعاقباً اعلام نکرد که اولین فروشگاه خرده فروشی اختصاصی خود را در سوهو، لندن افتتاح خواهد کرد. از 10 دسامبر 2022 باز است.

  • امتیاز ارزش: 4/5

NOTHING PHONE 1 طراحی

  • نسبت به اندازه اش سبک است اما کمی دست و پا گیر است
  • طراحی چشم نواز با پشت شفاف
  • تناسب و پرداخت عالی با دکمه های لمسی
  • دارای گواهی IP53 در برابر گرد و غبار و آب

اگرچه ما توانستیم طراحی Phone 1 را در تصاویر مطبوعاتی رسمی Nothing قبل از عرضه آن مطالعه کنیم، بدون شک دستیابی به این دستگاه تجربه غنی تری است.

طراحی کلی شباهت فوری به Apple’iPhone 12 دارد. a>، یعنی به دلیل قاب فلزی مستقیم گوشی تلفن 1، گوشه های گرد، صاف جلو و عقب، و قرارگیری دوربین دوگانه در پشت. فقط آن را بزرگ کنید، آن را از طریق دستگاه اشعه ایکس اجرا کنید، و voila.

“چرا دستگاه اشعه ایکس؟” ممکن است بپرسید خوب، قلاب بزرگ شکل Phone 1 پشت آن است – کاملاً شفاف است.

Nothing Phone 1 design
در حالی که قبلاً تلفن‌هایی با پشت شفاف دیده‌ایم، معمولاً اجزای زیر آن فقط تا حدی قابل مشاهده هستند (مانند HTC U12 Plus) یا کاملا جعلی (به عنوان در نسخه Mi 8 Explorer Xiaomi). هیچ چیز، به نوبه خود، قطعات در معرض دید زیر را طوری طراحی نکرده است که هم عملکردی و هم از نظر زیبایی شناسی دلپذیر باشد.

همانطور که گوشی را در دست می‌چرخانید، نقاط برجسته و سایه‌های در حال تغییر که روی و زیر لایه‌های اجزاء با بافت متفاوت، پیچ‌ها و کابل‌های روبانی زیر شیشه‌ی پشتی تلفن 1 ظاهر می‌شوند، آن را به مستطیل بسیار جالب‌تری تبدیل می‌کند. لوازم الکترونیکی که نسبت به سایر گوشی های موجود در بازار باید به آنها نگاه کرد. ناگفته نماند که Teenage Engineering (یک شرکت مد روز سوئدی لوازم الکترونیکی مصرفی، که با Nothing در طراحی صنعتی خود همکاری می کند) اثر انگشت در سراسر آن دارد.

وقتی صحبت از اثر انگشت شد، حتی با پشت گوریلا گلس 5 کاملاً شفاف، Phone 1 کار خوبی در دفع آنها انجام می دهد و وقتی لکه های نقطه ای انجام می دهید، به راحتی به اندازه کافی پاک می شوند.

خریدارانی که برای یک قاب رسمی Phone 1 استفاده می کنند، ممکن است از وضوح آن خارج از جعبه قدردانی کنند (قاب نیز، جای تعجب نیست، شفاف است). با این حال، انتظار داشته باشید که پرینت ها خیلی راحت تر به آن بچسبند و به گریس آرنج بیشتری برای باف شدن نیاز دارند تا روی خود گوشی.

Nothing Phone 1 design_1
هیچ چیز در دو نمای تلفن 1 به کار نمی آید: یک مدل مشکی و یک مدل سفید – با اولی ظاهری کمتر ارائه می دهد، در حالی که دومی آن عناصر طراحی برجسته را به گونه ای برجسته می کند که مطمئناً مردم را به صحبت کردن وادار می کند. شما آن را شلاق می زنید

لبه‌های قاب آلومینیومی بازیافتی، علی‌رغم ضلع‌های مستقیم، گرد شده است تا اطمینان حاصل شود که Phone 1 در دست راحت‌تر از چیزی است که انتظارش را دارید و مهم‌تر از آن، سبک‌تر از آن چیزی است که ساختش ممکن است احساس شود. پیشنهاد می شود – در 193.5 گرم، زیر آستانه 200 گرمی قرار می گیرد که فراتر از آن وزن دستگاه شروع به احساس می کند.

کلید پاور در سمت راست قاب و دو کنترل صدا در سمت چپ بزرگ هستند، دسترسی به آن آسان است و با یک کلیک رضایت‌بخش پاسخ می‌دهند، بدون نیاز به نیروی زیاد، در حالی که گواهی IP53 به این معنی است که Phone 1 می‌تواند در یک نم نم باران ملایم بدون مشکل، و باید از ورود گرد و غبار به داخل حفره پشت شیشه شفاف جلوگیری کند. فقط آن را در سینک نیندازید یا آن را در ساحل نیندازید.

در طول آزمایش، شیشه و فلزکاری هیچ نشانه آشکاری از سایش نشان ندادند، به جز محافظ پلاستیکی از پیش نصب شده روی صفحه نمایش و کابل شارژ، که هر دو از جعبه خراشیده شده بودند.

این ممکن است به خاطر ظرفیت عملیاتی محدود Nothing در راه اندازی باشد – با اندازه کوچک شرکت، شانس کاهش کنترل کیفیت را در مقایسه با غول بزرگی مانند یا شیائومی – یا ممکن است فقط یک خطای تقلبی محدود به نمونه مطبوعاتی باشد که دریافت کردیم.سامسونگ

  •  امتیاز طراحی: 4/5

Nothing Phone 1 Glyph Interface

  • سیستم روشنایی اعلان LED منحصر به فرد
  • الگوهای قابل تنظیم برای آهنگ های زنگ و اعلان ها
  • هنگام فیلمبرداری نور پرکننده دو برابر می شود

در حالی که پشت شفاف گوشی یک شروع کننده مکالمه است، ویژگی بیانیه آن چیزی است که Nothing آن را رابط Glyph نامیده است – مجموعه ای از 900 ال ای دی سفید که در پشت گوشی در یک پیکربندی مجزا قرار گرفته اند که به عنوان چیزی شبیه به آن عمل می کنند. چراغ اعلان روی استروئیدها

LED ها پخش می شوند تا نوارهایی از نور را تشکیل دهند که در اطراف لبه عناصری مانند ماژول دوربین عقب و سیم پیچ شارژ بی سیم قرار می گیرند و هر علامت قطعه بندی شده می تواند مستقل از دیگران روشن شود. این یک ویژگی منحصر به فرد است که هیچ چیز به روش های خلاقانه ای از آن استفاده نکرده است.

Nothing Phone 1 Glyph Interface

با فرو رفتن در منوی تنظیمات Glyph Interface، می‌توانید آنچه را که حروف به آن واکنش نشان می‌دهند و چه زمانی واکنش نشان می‌دهند، سفارشی کنید. به طور پیش‌فرض، آن‌ها با یکی از 10 آهنگ زنگ و زنگ اعلان‌های برند خودی Nothing جفت می‌شوند، با الگوهای مختلف نور و لمسی که به ترتیب از نظر روشنایی و حرکت، با صدای هرکدام کاملاً هماهنگ شده‌اند. .

گلیف ها’ سودمندی فراتر از اعلان‌های قابل مشاهده است، اما آنها می‌توانند به عنوان نشانگر شارژ باتری هم برای شارژ سیمی و هم برای شارژ بی‌سیم معکوس عمل کنند، زمانی که دستیار Google نشان می‌دهد. گوش دادن – نشان می دهد که دستورات گفتاری شما را می گیرد و به عنوان یک نور ملایم در هنگام فیلمبرداری یا عکس های حالت پرتره، به جای تک فلاش LED دوربین عمل می کند.

ترکیبی از تازگی و عملکردی که Glyph Interface ارائه می‌کند، بدون شک احساس ‘سرگرمی’ را که هیچ چیز ارائه می‌کند، برآورده می‌کند. به شدت به عنوان یکی از اهداف اصلی تلفن 1 مطرح شده است، ما فقط آرزو می‌کنیم که کمی سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی بیشتر ارائه شود.

امکان گره زدن الگوهای مختلف علامت و آهنگ زنگ به مخاطبین خاص در دفترچه آدرس شما خوب است، اما بدون شک فضایی برای گسترش این عملکرد به اعلان‌های مخصوص برنامه وجود دارد (راهی برای فعال کردن اینها وجود دارد، اما اینطور نیست’ شهودی نیست و به شما نیاز دارد که در تنظیمات بومی اندروید، اکشن‌های درون بازی، و گزینه نوشتن الگوهای گلیف خود در ارتباط با آهنگ‌ها و آهنگ‌های خود را جستجو کنید.

خوشبختانه، پس از صحبت با تیم در Nothing در طول عرضه تلفن، واضح است که جنبه‌های Phone 1، از جمله رابط Glyph، بدون شک تحت تأثیر کاربران جدید، به تکامل خود ادامه خواهند داد. گوشی به صورت رسمی وارد بازار شد

NOTHING PHONE 1 نمایشگر

  • صفحه نمایش OLED انعطاف پذیر 6.55 اینچی Full HD+
  • نرخ نوسازی تطبیقی ​​120 هرتز
  • قاب با اندازه یکنواخت از همه طرف
  • حسگر اثر انگشت اپتیکال پایین در صفحه نمایش

هیچ چیز گوشی 1 را با پنل 6.55 اینچی Full HD OLED که دارای نرخ تازه سازی بالای 120 هرتز و سازگاری با HDR10+ است، زیبا نکرده است. و پشتیبانی از رنگ 10 بیتی.

صفحه نمایش توسط یک قاب نه چندان مهم احاطه شده است، اما برخی از نکات زیبایی شناختی را با ضخامت ثابت در اطراف باز می کند (چیزی که همیشه مشخص نیست و دستیابی به آن از نظر مهندسی آسان نیست). با تصمیم هیچ چیز برای استفاده از یک OLED منعطف به جای یک پنل سفت و سخت ارزانتر امکان پذیر است.

دوربین جلویی با سوراخ پانچ گوشی در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش قرار دارد، در حالی که یک حسگر اثر انگشت اپتیکال در نمایشگر پایین و نزدیک به لبه پایینی پنل قرار دارد.

Nothing Phone 1 display

علیرغم مزایای فنی که معمولاً نمایشگر OLED به همراه دارد، هنوز هیچ عملکرد همیشه روشنی وجود ندارد (هیچ چیز تأیید نکرده است که آیا در آینده چنین ویژگی را به آن اضافه خواهد کرد). حلقه ضعیفی که محل قرارگیری حسگر اثرانگشت را مشخص می‌کند، وقتی بقیه صفحه نمایش خاموش می‌شود، روی صفحه باقی می‌ماند، و علی‌رغم اینکه گوشی قابلیت افزایش تا بیدار شدن را ارائه می‌دهد، نیازی نیست که تلفن 1 را بیدار کنید. نمایشگر 39;s قبل از فشار دادن بر روی سنسور برای دستیابی به دسترسی، که آن را کمی راحت تر می کند

در مورد خروجی پنل، رزولوشن Full HD+ تصویری کاملا واضح و مناسب برای لذت بردن از رسانه‌های اجتماعی و پخش ویدیو ارائه می‌دهد، با روشنایی که به طور کلی از 500 نیت (با حداکثر روشنایی 1200 نیت) بالاتر می‌رود. تمرین، به نظر می رسد در همه حالات کاملاً قابل استفاده باشد تا نور مستقیم و روشن خورشید که در آن دید شروع به کاهش می کند.

استفاده از فناوری OLED تصویری پر جنب و جوش را تضمین می‌کند که با دو نمایه رنگی جفت شده است: زنده (پیش‌فرض) و استاندارد بی‌صداتر و طبیعی‌تر. با کمی کنترل دانه ریز اضافی، به لطف لغزنده دمای رنگ.

نرخ رفرش بالا 120 هرتز، جفت شده با نرخ پاسخ لمسی 240 هرتز، به معنای کشیدن انگشت در اطراف رابط تلفن 1 و همچنین تجربه‌های سخت‌تر، مانند بازی، به نظر می‌رسد و احساس لذت‌بخشی دارد.

برای کمک به بهره وری انرژی، نرخ تازه سازی نیز پویا است. به این معنی که می تواند به طور خودکار فرکانس (هرتز) را بر اساس کاری که تلفن انجام می دهد تغییر کند. هرچه هرتز کمتر باشد، حرکت روی صفحه سیال کمتری نشان می‌دهد، اما باتری کمتر تخلیه می‌شود.

  • امتیاز نمایش: 4/5

NOTHING PHONE 1 صدای گوشی

  • بلوتوث 5.2
  • جفت سریع Nothing را پشتیبانی می کند
  • جداسازی استریو خوب

با توجه به اینکه اولین (و سومین) محصول Nothing یک جفت هدفون بلوتوثی بود، جای تعجب نیست که Phone 1 دارای جک هدفون سیمی نیست، در عوض صدا را از طریق بلوتوث 5.2 ارائه می کند.

عملکرد جفت سریع خود هیچ چیز باعث می شود که جوانه های منتخب – مانند Nothing Ear 1 و Ear Stick متعلق به شرکت – به صورت فوری وصل شوند (اگرچه لیست کاملی از محصولات پشتیبانی شده به اشتراک گذاشته نشده است).

این تلفن همچنین دارای اسپیکرهای استریو دوگانه است، اما می‌دانید که این اسپیکر یکنواخت نیست، زیرا بیشتر انرژی از بلندگوی خاموش می‌گیرد، در حالی که خروجی‌های گوشی میانی و بلندی‌ها است.

وضوح در بلندگوها خوب است’ محدوده، بدون اعوجاج واقعی، حتی تنظیم صدا روی 100٪. وضوح قابل احترام است، صدای ظریف تر را لذت بخش می کند، و در حالی که خروجی باس به ویژه برجسته نیست، تلفن با درجه جدایی استریویی که ارائه می دهد تحت تأثیر قرار می دهد.

  • امتیاز صوتی: 3.5/5

 NOTHING PHONE 1 نرم افزار

  • تجربه کاربری تقریباً سهام اندروید
  • هیچ سیستم‌عاملی ویژگی‌های مفید و کاراکتر را اضافه نمی‌کند
  • سه سال به روز رسانی سیستم عامل، چهار سال به روز رسانی امنیتی تضمین شده است
  • برای عملکرد و قدرت به بهینه سازی منابع نیاز دارد

با انتشار لانچری که می‌توان آن را روی گوشی‌های پشتیبانی‌شده از برندهای دیگر نصب کرد، هیچ چیز به کاربران طعم تجربه کاربری سفارشی مبتنی بر اندروید را قبل از راه‌اندازی Phone 1 نداد. با این حال، تجربه بومی عمق بسیار بیشتری را ارائه می دهد.

فونت ماتریس نقطه ای امضای این برند، که در سرتاسر سخت افزار گوشی – مانند پشت شیشه ای آن و حتی در سینی سیم کارت – یافت می شود، به رابط کاربری نیز منتقل می شود که ‘ Nothing OS’، منوهای جلویی و انتخاب ویجت ها.

Nothing Phone 1 software

هیچ سیستم‌عاملی مانند برداشت‌های خود موتورولا و گوگل در اندروید قرار نمی‌گیرد، با تنظیمات ملایمی که آن را از یک تجربه واقعی متمایز می‌کند: پوشه‌ها را می‌توان بزرگ کرد تا فضایی 2×2 را اشغال کند. در صفحه اصلی، ارائه عملکرد ترکیبی؛ ویجت‌های با تنظیمات سریع خاص را می‌توان از میان آن‌ها عبور داد و گزینه‌های اتصال بیشتری را در یک نگاه فراهم کرد. و در حالی که در کنار هم قرار دارد، حتی یک نمای پاپ آپ برای چندوظیفه ای راحت تر وجود دارد.

برخی از اجزاء – مانند میانبر کنترل خانه هوشمند در صفحه قفل – بسیار قدرتمند به نظر می رسند، اگرچه نشانه هایی از کار در مورد پایداری نیز وجود دارد، به غیر از وجود ویژگی های غایب (مانند حالت یک دستی) ) که برای تجربه کاربری خاص ارائه شده توسط Nothing OS که روی Nothing Phone اجرا می شود، مفید خواهد بود.

هیچ چیز سزاوار تحسین برای وعده سه سال به روز رسانی سیستم عامل و چهار سال به روز رسانی امنیتی به دارندگان Phone 1 نیست. این دستگاه را از نظر ارزش برای پول و طول عمر بسیار جذاب تر می کند.

  • امتیاز نرم افزار: 4/5

NOTHING PHONE 1 عملکرد و مشخصات

  • چیپست قدیمی تر (اما تنظیم شده) Snapdragon 778G Plus
  • تا 12 گیگابایت رم
  • عملکرد روزمره پاسخگو
  • می تواند بازی های سخت افزاری موبایل را مدیریت کند

یکی از بحث برانگیزترین جنبه های Phone 1 قبل از عرضه، فاش شدن انتخاب چیپست Nothing بود. با استفاده از این شرکت از نسخه تنظیم شده نسل هفتم کوالکام SoC قدیمی: Snapdragon 778G Plus.

این دستگاه با یک رم پایه 8 گیگابایتی همراه است، اما مدل سطح بالا را می توان با 12 گیگابایت، در حالی که ‘Plus’ شامل پشتیبانی از شارژ بی سیم (تا 15 وات) و بی سیم معکوس (تا 5 وات) است.

علیرغم استفاده از سیلیکون متوسط‌تر نسبت به تلفن‌های پرچمدار معمولی، استفاده در دنیای واقعی نشان می‌دهد که قمار هیچ چیز حداقل تا حدودی جواب می‌دهد.

778G Plus بر اساس امتیازات بنچمارک خود جوایزی را برنده نمی‌شود، اما برای اکثر کاربران باید برای همه چیز از چندوظیفه‌ای با صفحه تقسیم‌شده تا بازی‌های نیمه معمولی کافی باشد – با خوشحالی چند دور بازی را مدیریت می‌کند. Call of Duty موبایل با ‘Very High’ گرافیک و ‘Max’ تنظیمات نرخ فریم بدون مشکل یا افزایش قابل توجه گرما فعال شد.

چالش واقعی این خواهد بود که تلفن 1 پس از استفاده طولانی مدت چقدر احساس توانایی می کند و اینکه آیا هیچ چیز نمی تواند کیفیت فعلی عملکرد را پس از یک سال رفع اشکال، وصله های امنیتی و به روز رسانی ویژگی ها حفظ کند یا خیر.

  • امتیاز عملکرد: 4/5

NOTHING PHONE 1 عمر باتری

  • باتری 4500 میلی آمپری
  • پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی
  • طول عمر بی نظیر
  • کاملا سریع شارژ می شود

جایی که 778G Plus (و تجربه کاربر اندرویدی که نیاز به اصلاح بیشتر دارد) از بین می‌رود، طول عمر باتری است، و در حالی که استدلالی برای توانایی تلفن در یادگیری و بهینه‌سازی مدیریت انرژی وجود دارد. بر اساس الگوهای استفاده، طول عمر پایه کاهش می یابد.

پشت شیشه و اجزای قابل مشاهده، Phone 1 دارای یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است. که هیچ چیز ادعا نمی کند تا 18 ساعت استفاده در هر بار شارژ را ارائه می دهد.

با این حال، در عمل، Phone 1 به طور مداوم حدود 5 ساعت زمان روشن بودن روی صفحه نمایش را در نظر می گرفت، که باید حداقل چیزی را که باید از یک گوشی هوشمند با ارزش خرید انتظار داشت در نظر گرفت.

با یک بار شارژ همگام‌سازی ایمیل‌ها از چند آدرس، حدود 45 دقیقه پخش ویدئو، استفاده یک ساعت از شبکه‌های اجتماعی، استفاده کم از دوربین، 20 دقیقه یا بیشتر مرور وب و پیام‌رسانی، همه با 15 دقیقه کامل شد. بازی، قبل از نشستن روی باتری مهم قبل از خواب.

به این ترتیب، انتظار نداشته باشید که با تلفن 1 زیاده روی کنید و از آن دور شوید. برای مثال، اگر قصد دارید یک سریال نتفلیکس را در یک قطار طولانی مدت تماشا کنید، احتمالاً باید قبل از خواب گوشی را شارژ کنید. هر چیزی که نیاز کمتری داشته باشد و یک روز کامل استفاده شود در دسترس است، اما فقط کافی است.

Nothing Phone 1 battery life
در مورد شارژ مجدد، باتری Phone 1 به طور رسمی در عرض 30 دقیقه به 50٪ پر می شود – به شرطی که آداپتور سازگار با PD 3.0/Quick Charge 4.0 را انتخاب کرده باشید که حداکثر سرعت شارژ سریع گوشی را برآورده می کند. 33 وات

هیچ چیزی آداپتور برق 45 واتی خود را ارائه نمی دهد (35 پوند / 35 یورو / حدود 60 دلار استرالیا)، اما یکی از آن ها را در جعبه ندارد، به این معنی که تمام چیزی که پیدا خواهید کرد یک کابل سفید USB-C به USB-C است. .

واحد ما (با استفاده از یک آداپتور PD 27 واتی شخص ثالث) در واقع توانست پس از 30 دقیقه وصل شدن به برق به بیش از 65 درصد شارژ برسد، با شارژ کامل دائماً در مدت زمان یک ساعت، بهتر از چیزی که وعده داده بودیم.

  • امتیاز باتری: 2.5/5

NOTHING PHONE 1 دوربین گوشی

  • دو دوربین عقب 50 مگاپیکسلی + دوربین جلو 16 مگاپیکسل
  • رنگ های تند از سنسور اصلی سونی
  • رابط Glyph می تواند به عنوان یک نور پرکننده هنگام فیلمبرداری فیلم عمل کند
  • دانه ها و فقدان جزئیات به راحتی در نور کم خزش می کنند

در حالی که دوربین جلویی دارای رزولوشن 16 مگاپیکسلی است، هر دو دوربین عقب دارای پیکسل‌هایی با رزولوشن 50 مگاپیکسل هستند.

حسگر اصلی سونی IMX766 – با پشتیبانی از OIS (تثبیت‌کننده نوری تصویر) – در بین سازندگان تلفن موجود است (در پیشنهادات فعلی مانند پرچمدار Xiaomi 12 و میان رده OnePlus Nord 2)، در حالی که 50 مگاپیکسل ثانویه Samsung JN1 ultrawide درجه قابل قبولی از سازگاری را هنگام جابجایی بین دو فاصله کانونی ارائه می دهد.

Nothing Phone 1 cameras
عکاسی با تلفن 1 سرگرم کننده است: شاتر در نور روز یا نور مصنوعی نسبتاً سریع است و تصاویر از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی جزئیات دلپذیری را ارائه می دهند، به علاوه رنگ هایی که با ذوق و سلیقه با اشباع بیشتر رنگ می شوند. این باعث می‌شود که آن را کاملاً در خانه بدون کار زیاد، عکس‌هایی با ارزش اینستاگرام ارائه دهد.

وقتی چیزها را به سنسور اصلی نزدیکتر می‌کنید، سطح جذابی از بوکه (تاری پس‌زمینه) وجود دارد که عکس‌های نزدیک بهتری نسبت به حالت عکاسی ماکرو اختصاصی تلفن (که به جای اینکه به حالت فوق عریض تکیه می‌کند) به نمایش بگذارد. سنسور اصلی).

وقتی صحبت از فوق عریض شد، جای تعجب نیست که این یک کاهش جزئی بصری در برابر دوربین اصلی است، با رنگ‌های ضعیف‌تر، خاموش‌تر (اگرچه شاید طبیعی‌تر)، جزئیات گل‌آلودتر و محدوده دینامیکی باریک‌تر. با این حال، هنوز هم به هدف خود عمل می کند، با یک میدان دید 114 درجه ای وسیع که به شما فرصت های بیشتری برای خلاقیت می دهد.

نمونه های دوربین
  • A baseline photo showing how the main sensor interprets color and light
  • A baseline photo showing how the ultrawide sensor interprets color and light
  • Another example of superior depth of field from the main sensor
  • Macro mode when shooting with plenty of light narrows the quality gap between sensors
  • Macro photos shot using the main sensor offer nice bokeh than using the phone's dedicated macro mode
  • Main sensor
  • Main sensor_1
  • Main sensor_2
  • Notice the more vibrant colors (particularly the blue sky and reflections) when using the main sensor
  • Portrait mode off
  • Portrait mode on
  • Testing the Phone 1's macro mode
  • Testing the zoom range of the Phone 1, starting with the ultrawide
  • Testing the zoom range of the Phone 1, this is 1x magnification from the main sensor
  • Testing the zoom range of the Phone 1, this is 2x magnification from the main sensor
  • The main sensor also serves up better dynamic range and contrast compared to the ultrawide
  • The ultrawide offers weaker color saturation
  • There's a bold contrast but the Phone 1 coped will in this scenario
  • This shot helps illustrate the difference in the field of view between sensors
  • Ultrawide - note the warmer color temperature
  • Ultrawide
  • Ultrawide_1

در نور کم، تفاوت بین سنسورها با توجه به دانه بندی، جزئیات و محدوده دینامیکی برجسته تر است، با این حال، دمای رنگ گرمتر که عکس های حالت شب بر روی سنسور فوق عریض گاهی اوقات از جذابیت مطلوبی برخوردار است، البته تا زمانی که شما 39; بیش از حد برداشت نکنید.

برای کسانی که کنجکاو هستند، استفاده از رابط Glyph به‌عنوان یک چراغ پرکننده به‌جای فلاش LED اختصاصی تلفن، منبع نور نرم‌تر و خنک‌تری را برای کار با آن فراهم می‌کند، اما پرتاب آن به‌طور قابل‌توجهی کوتاه‌تر است – بنابراین بهترین استفاده در زمانی که سوژه‌ها هستند نزدیکتر به دوربین

نکته برجسته گرفتن عکس های سلفی باید تشخیص لبه ها در هنگام استفاده از حالت پرتره باشد، که سطح زیبایی را به عکس ها اضافه می کند که به این معنی است که آنها با دوربینی با توانایی بیشتری نسبت به واقعیت گرفته شده اند.

در مورد فیلمبرداری، Phone 1 تا 1080p / 60fps یا 4K / 30fps از طریق سنسورهای عقب، با OIS مناسب فیلمبرداری می کند. (فقط حسگر اصلی) و EIS که کار شایسته ای انجام می دهد، حتی اگر لرزش ایجاد شده هنگام عکسبرداری و راه رفتن همچنان در فیلم نهایی مشهود باشد. خیلی خوب است که بتوانید در حین ضبط بین حسگر فوق عریض و اصلی حرکت کنید.

  • امتیاز دوربین: 3.5/5

NOTHING PHONE 1 کارت امتیاز

ویژگی های یادداشت رتبه بندی
طرح تناسب و پرداخت عالی زیربنای طراحی چشم نوازی است که می تواند نمایشی (سبک) به نمایش بگذارد 4/5
نمایش دادن هیچ چیز بیشتر از این نمی تواند با OLED در تلفن 1 انجام دهد، اما کار خود را به خوبی انجام می دهد 4/5
سمعی هیچ چیز انقلابی نیست، اما صدای واضح با جدایی استریو خوب از بلندگو 3.5/5
نرم افزار یک پوسته اندرویدی تمیز با سفارشی‌سازی‌های هوشمند، که نیاز به اصلاحات کوچک دارد 4/5
کارایی برای استفاده روزمره و بازی راحت عالی است، اما ممکن است به خوبی پیر نشود 4/5
باتری در بهترین حالت به شما امکان استفاده یک روزه را می دهد اما خوشبختانه به سرعت شارژ می شود 2.5/5
دوربین یک جفت دوربین پشتی سرگرم‌کننده عکس‌های باکیفیتی را ارائه می‌کنند، اما سیستم در تاریکی مشکل دارد 3.5/5
ارزش طراحی برجسته و به طور کلی یک تجربه کاربری کامل برای پول 4/5

آیا باید NOTHING PHONE 1 را بخرم؟

Nothing Phone 1_2

بخر اگر …

شما یک دستگاه همه کاره صیقلی می خواهید که خراب نشود
مطمئناً، عمر باتری عالی نیست، اما Phone 1 به سرعت شارژ می شود و در غیر این صورت تعادل را ارائه می کند. تجربه کاربری با قیمتی که پایان برتر آن را رد می کند.

شما به داستان Nothing و هدف Phone 1 اعتقاد دارید
Nothing یک شرکت کوچک است که سعی می کند کارها را به گونه ای متفاوت در یک رقابت فوق العاده رقابتی و بیش از حد اشباع انجام دهد. بازار. Phone 1 این را منعکس می کند. طراحی شده برای شروع یک مکالمه و خوشحال کردن کاربران با ویژگی های عجیب و غریب آن.

شما با تلفن خود در حالت بی‌صدا زندگی می‌کنید
علاوه بر تازگی، عملکردهای مختلفی که Glyph Interface پشتیبانی می‌کند، آن را به ابزاری مفید برای کنترل تماس‌ها و فعالیت‌های تلفن خود تبدیل می‌کند. حواس پرت شدن با صدای زنگ زدن و اعلان های روی صفحه نمایش.

آن را نخرید اگر…

شما یک گوشی معمولی در کلاس پرچمدار می‌خواهید
Phone 1 در زمینه‌هایی مانند عملکرد خام، استقامت باتری یا ارائه یک دوربین پیشرو در کلاس رقابت نمی‌کند. طراحی جالبی دارد، استفاده از آن سرگرم کننده است و مقرون به صرفه است. اگر آن‌ها در فهرست اولویت‌های شما نیستند، به جای دیگری نگاه کنید.

به تلفنی با عمر باتری خوب نیاز دارید
علی‌رغم یک تجربه متعادل، عمر باتری Nothing Phone 1 ضعیف‌تر است. حداقل خیلی سریع شارژ می شود.

شما یک تلفن دوربین قاتل می‌خواهید
Nothing Phone 1 دارای مجموعه‌ای از دوربین‌های کاملاً کاربردی است، اما کیفیت و عملکرد کمی ابتدایی‌تر از آن است که در مقابل محصولاتی مانند Google’ قابل رقابت باشد. ;s Pixel 6.

منبع : techradar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس کپتچا گوگل مورد نیاز است که تابع گوگل است سیاست حفظ حریم خصوصی و شرایط استفاده.